Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Actualitat
Sou a: Inici / Actualitat / Notícies / Suspès el Sopar de Sant Francesc i en el seu lloc se sortejarà sopars entre els col·legiats

Suspès el Sopar de Sant Francesc i en el seu lloc se sortejarà sopars entre els col·legiats

La Junta del COVLL ha decidit suspendre, per segon any consecutiu, el tradicional sopar dels veterinaris previst per a l’1 d’octubre coincidint amb la diada del nostre patró, Sant Francesc d’Assís.


Comunicat de la Junta

No cal dir que lamentem haver de prendre aquesta resolució que ens impedirà gaudir, novament, de la festa més important del nostre col·lectiu i punt de trobada anual de la professió veterinària a les terres de Lleida. 

Vam arribar a aquesta decisió fa uns dies per tota l’operativa prèvia que comporta el sopar i que ens obliga a prendre una resolució amb força antelació. Tot i que la situació derivada de la pandèmia sembla que a poc a poc va millorant, no podem oblidar que som un col·lectiu del sector sanitari, fet que ens obliga a posar pel damunt de tot el nostre sentit de la responsabilitat davant la societat. 

Creiem que cal esperar que puguem retornar a la màxima normalitat possible, i serà aleshores quan recuperem com es mereix la nostra diada per poder gaudir-la amb plenitud.

En qualsevol cas, no volem que la celebració de la festa passi completament desapercebuda. És per aquest motiu que, a falta del tradicional sopar que aplega tot el col·lectiu, volem que alguns vosaltres tingueu l’oportunitat de gaudir d’un seguit de sopars per a dues persones en diferents restaurants de Lleida i província que sortejarem entre tots i totes.

Moltes gràcies per la vostra comprensió i fins aviat!

Junta Directiva del Col·legi Oficial de Veterinaris de Lleida


  • Facebook
  • Twitter
  • Whatsapp
  • Google+