Organitzada pel Col·legi amb el suport del Grup de Sanejament Porcí de Lleida, la jornada serà presentada per Ingrid Seró, vocal de porcí del Col·legi, i tindrà com a ponents Miguel Ángel Higuera, director d’ANPROGAPOR, i Jordi Baliellas, veterinari del GSP de Lleida.
El primer parlarà sobre ‘Situació, evolució i impacte de la pesta porcina africana i la febre aftosa a Europa’, mentre que el segon ho farà sobre ‘Abordatge diagnòstic de la pesta porcina africana, la febre aftosa i altres malalties porcines emergents’.
En acabar, s’obrirà un torn de preguntes i, com a cloenda, se servirà un refrigeri cortesia del Grup de Sanejament Porcí de Lleida.
Cal destacar que la pesta porcina africana, la febre aftosa i altres malalties emergents plantegen un risc creixent per a la sanitat porcina. És per això que la sessió vol oferir una actualització sobre la seva situació epidemiològica a Europa i abordarà les estratègies diagnòstiques clau per a la seva detecció.
La jornada va adreçada a tots aquells professionals del sector que vulguin actualitzar-se i reforçar els seus coneixements en vigilància i diagnòstic d’aquestes patologies d’alt impacte.
La sessió és gratuïta, tot i que cal inscriure’s, prèviament, clicant AQUÍ
Després de la jornada se servirà un àpat fred entre tots els assistents
Si teniu alguna intolerància alimentària o necessiteu algun menú especial, ens ho feu saber en el moment de fer la inscripció.



