Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Actualitat
Sou a: Inici / Actualitat / Notícies / Jornada sobre el "Paper del veterinari davant nova normativa identificació electrònica bovina"

Jornada sobre el "Paper del veterinari davant nova normativa identificació electrònica bovina"

El dijous 26 de juny (18.30 hores), tenim una nova cita amb la formació al Col·legi de Veterinaris de Lleida amb motiu de la jornada sobre identificació electrònica bovina, que se celebrarà a la sala d'actes.

La sessió forma part del PATT i porta per títol “Paper del veterinari davant nova normativa identificació electrònica bovina”. Serà gratuïta, tot i que cal tramitar la inscripció en aquest ENLLAÇ
Programa
18.30 h. - Presentació de la jornada

  • Roger Bellet. Vicepresident del Col·legi de Veterinaris de Lleida (COVLL). 

18.40 h. - Novetats en el marc normatiu i externalització en la gestió de la identificació electrònica i la gestió al GTR

  • Núria Ribas. Cap del Servei de Sanitat Animal. DARPA
  • Roger J. Palacín. Veterinari del Servei de Sanitat Animal. DARPA

19.30 h. - Experiències al camp.

  • Lluís Vilaginés. Assessor veterinari de boví i membre de la Comissió de Remugants del Consell de Col·legis Veterinaris de Catalunya.

20.00 h. - Taula rodona amb torn de preguntes

  • Roger Bellet. Vicepresident del COVLL i membre de la Comissió  de remugants del Consell
  • Núria Ribas. Cap del Servei de Sanitat Animal. DARPA
  • Roger J. Palacín. Veterinari del Servei de Sanitat Animal. DARPA Eudald Arnau. Vocal de remugants del COVLL
  • Lluís Vilaginés. Assessor veterinari de boví i membre de la Comissió de Remugants del CCVC

20.20 h Cloenda de la jornada.
Al final se servirà un àpat fred entre tots els assistents.


Temàtica de la jornada
La identificació animal des del punt de vista veterinari és una eina essencial per al control sanitari, la traçabilitat, el maneig i el benestar animal. El pròxim 1 de juliol del 2025 entra en vigor  la nova normativa pel Reial decret 787/2023 d’identificació electrònica bovina.

Aquesta jornada té com a principal objectiu informar i posar en coneixement als veterinaris col·legiats les novetats del nou sistema d’identificació i què implicarà aquest Reial decret a l’hora de poder valorar i debatre els nous reptes i oportunitats que suposarà la identificació electrònica en l’espècie bovina.

 


  • Facebook
  • Twitter
  • Whatsapp
  • Google+