L’objectiu d’aquestes jornades és informar el sector sobre la normativa específica vigent que regula la pràctica de l’escuat porcí i les actuacions que s’efectuaran des del DARP. Així mateix, s’exposaran les conclusions de l’Informe del Grup d’Experts en caudofàgia.
La jornada té la col·laboració del GSP Lleida i el Col·legi de Veterinaris de Lleida i se celebrarà de 9.30 a 14.30 hores a sala de formació del CEEI de la Caparrella de Lleida (al costat del GSP).
Per fer la inscripció cal contactar via mail o telèfon amb Roser Tarrés del Servei d’Ordenació Ramadera del DARP (933046700 – roser.tarres@gencat.cat) o bé a través del Servei de Preinscripcions a jornades del PATT del portal RuralCat: ruralcat.gencat.cat/preinscripcionspatt