La sessió és gratuïta, però cal inscriure’s al COVLL (veterinaris@colvetlleida.org- 973 27 95 18). En acabar la jornada se servirà un àpat fred entre els assistents.
Programa
• 16.00 h. - Presentació de la Jornada
Carmen López. Presidenta del Col·legi Oficial de Veterinaris de Lleida.
• 16.05 h. - Els autocontrols obligatoris de les explotacions ramaderes
Núria Ribas. Servei d’Alimentació Animal i Seguretat de la Producció Ramadera. DARP.
• 17.30 h. - Pausa
• 18.00 h. - Autocontrols sobre medicaments veterinaris
Montse Rosàs. Servei d’Alimentació Animal i Seguretat de la Producció Ramadera. DARP.
• 19.00h. - Fi de la Jornada
Les diverses crisis alimentàries que han afectat a Europa, la majoria de les quals tenien l’origen en el sector primari, han provocat un canvi en la gestió i mentalitat del productor agroalimentari, i com a conseqüència ha canviat l’enfocament compartimentat a l’integral del “camp a la taula”.
Per tal de mantenir aquest enfocament, és necessari sotmetre l’etapa de la producció primària a condicions en matèria de registre d’higiene.
Alhora, aquesta nova filosofia de seguretat alimentària, atorga majors responsabilitats i obligacions al sector