Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Formació
Sou a: Inici / Formació / Formació pròpia - Activitats COVLL / Jornada al Col·legi sobre “Sacrifici i matança de porcins, bovins i ovins a l'explotació: implicacions de benestar animal i d'higiene alimentària”, el dia 1 de desembre

Jornada al Col·legi sobre “Sacrifici i matança de porcins, bovins i ovins a l'explotació: implicacions de benestar animal i d'higiene alimentària”, el dia 1 de desembre

El divendres dia 1 de desembre al matí el Col·legi de Veterinaris de Lleida acollirà una jornada gratuïta que portarà per títol “Sacrifici i matança de porcins, bovins i ovins a l'explotació: implicacions de benestar animal i d'higiene alimentària”. Aquesta jornada té l’objectiu d’informar i resoldre dubtes sobre les actuacions, obligacions i responsabilitats dels veterinaris en la matança i sacrifici a l’explotació dels animals d’abastament de les espècies porcina, bovina i ovina.

El divendres dia 1 de desembre al matí el Col·legi de Veterinaris de Lleida acollirà una jornada gratuïta que portarà per títol “Sacrifici i matança de porcins, bovins i ovins a l'explotació: implicacions de benestar animal i d'higiene alimentària”.

Aquesta jornada té l’objectiu d’informar i resoldre dubtes sobre les actuacions, obligacions i responsabilitats dels veterinaris en la matança i sacrifici a l’explotació dels animals d’abastament de les espècies porcina, bovina i ovina.

  • Facebook
  • Twitter
  • Whatsapp
  • Google+